Chì ghjè u LED?

A ghjente hà capitu a cunniscenza di basa chì i materiali semiconductor ponu pruduce luce 50 anni fà.In u 1962, Nick Holonyak Jr. di General Electric Company hà sviluppatu a prima applicazione pratica di diodi emettitori di luce visibile.

LED hè l'abbreviazione di diode emettitore di luce inglese, a so struttura di basa hè un pezzu di materiale semiconductor electroluminescent, pusatu nantu à un scaffale di piombo, è poi sigillati cù resina epossidica attornu, vale à dì, incapsulation solidu, cusì pò prutege u filu core internu. cusì u LED hà una bona prestazione sismica.

AIOT big data crede chì inizialmente i LED sò stati utilizati com'è fonti di luce indicatori per strumenti è metri, è più tardi i LED di diversi culori di luce sò stati largamente utilizati in semafori di semafori è schermi di visualizazione di grande area, chì pruducianu boni benefici ecunomichi è suciali.Pigliate un semaforu rossu di 12 inch per esempiu.In i Stati Uniti, una lampada incandescente di 140 watt di longa vita è bassa efficienza hè stata aduprata urigginariamente cum'è fonte di luce, chì produce 2000 lumens di luce bianca.Dopu à passà per u filtru rossu, a perdita di luce hè di 90%, lassendu solu 200 lumens di luce rossa.In a lampada di novu designu, a cumpagnia usa 18 fonti di luce LED rossu, cumprese perdite di circuitu, un totale di 14 watts di cunsumu d'energia, ponu pruduce u listessu effettu di luce.I luci di signali di l'automobile sò ancu un campu impurtante di l'applicazioni di fonte di luce LED.

Principiu di LED

LED (Light Emitting Diode), hè un dispositivu semiconductor à stati solidi chì pò cunvertisce direttamente l'electricità in luce.U core di u LED hè un chip semiconductor, una estremità di u chip hè attaccata à un supportu, una estremità hè u polu negativu, è l'altru finale hè cunnessu à u polu pusitivu di l'alimentazione, perchè tuttu u chip hè incapsulatu. da resina epossidica.U wafer di semiconductor hè cumpostu di dui parti, una parte hè un semiconductor di tipu P, in quale i buchi dominanu, è l'altru finale hè un semiconductor di tipu N, chì hè principalmente elettroni.

Ma quandu sti dui semiconduttori sò cunnessi, una "junction PN" hè furmatu trà elli.Quandu u currente agisce nantu à u chip à traversu u filu, l'elettroni seranu imbuttati à l'area P, induve l'elettroni è i buchi recombine, è poi emettenu energia in forma di fotoni.Questu hè u principiu di l'emissione di luce LED.A lunghezza d'onda di a luce hè ancu u culore di a luce, chì hè determinata da u materiale chì forma a "junction PN".


Tempu di post: 27-aug-2021
Chat in ligna WhatsApp!