Cunsiglii di luce lineari LED

A luce lineare LED hè ancu chjamata luce di muru lineare.Aduprà schede duru PCB per assemblà schede di circuiti.I perle di lampade ponu esse cù SMD o COB.Diversi cumpunenti ponu esse selezziunati secondu a situazione specifica.

8 sensu cumunu di luci lineari LED, permette di sapè più nantu à i luci lineari.

striscia led morbida1.LED light bars pò esse divisu in striscia LED flexible è luci lineari LED.A diffarenza hè chì i lumi lineari LED utilizanu PCB cum'è circuiti di circuiti assemblati è ùn ponu esse piegati à vuluntà;striscia di luce LED flexible usa FPC più suave cum'è circuiti assemblati U bordu, a luce di striscia LED hè incapsulata in plastica trasparente è pò esse piegata.

2.U lume lineale hà megliu linearità, più faciule da riparà, è a stallazione hè più senza preoccupazioni.Hè adattatu per l'usu in un spaziu più largu è pò mostrà una cunsistenza di luce megliu.

3.There sò dui tipi di tensione di funziunamentu di luce lineari, unu hè a tensione generale è l'altru hè a tensione di guida.A tensione universale hè alta tensione, a tensione di guida hè 24V, è a sicurezza è affidabilità sò alta.

4.Compared cù a striscia di luce suave, a luce lineale hè fatta di materiale d'aluminiu, chì hà megliu dissipazione di calore è putenza più altu.

5.The LED linear light pò esse riparatu da una sola perla lampada, ancu s'è unu hè ruttu, ùn vi affettanu l 'altri.

6.LED line light sò usati per l'illuminazione ausiliaria di i finestri di vetrina, cum'è l'illuminazione di vetrina di gioielli, l'illuminazione di l'armadiu, l'illuminazione di l'armadiu, l'illuminazione di l'armari, l'illuminazione di a buttrega, l'illuminazione di scatula di publicità, è l'alberghi, l'ospiti, l'illuminazione di decorazione, etc.

7.A temperatura di u culore pò esse sceltu secondu l'ambienti di l'illuminazione, cum'è: biancu caldu (2700-3500k) hè adattatu per l'illuminazione d'oru;U biancu naturali (4000k) hè adattatu per l'illuminazione di pietre preziose, giada è giada.

8.When installà u lampu linéaire LED, hè giniralmenti piazzatu in u lampade, o si pò esse fissu cù magnets, buckles, 45 ° buckles, è parentesi rotating.


Tempu di post: 31-dic-2021
Chat in ligna WhatsApp!