Tecniche è metudi di risparmiu energeticu per l'illuminazione di casa

"Lampada" ùn hè micca solu a funzione di illuminazione, ma hà ancu a funzione di dicurazione è bellezza.In ogni casu, in u casu di putenza insufficiente, l'efficienza di l'illuminazione deve esse migliurata è l'illuminazione di i lampi deve esse attribuita raghjone.Solu in questu modu i cunsumatori ponu truvà un equilibriu trà a bellezza di a casa è u risparmiu d'energia.

Migliurà l'efficienza di l'illuminazione di lampade esistenti

I luci sò unu di i boni aiutanti per creà una atmosfera calda in casa.Per mantene a fonte luminosa luminosa è pulita per un bellu pezzu per ottene u scopu di risparmiu d'energia, fate e seguenti operazioni:luce LED

1. Pulite regularmente l'equipaggiu di illuminazione.Se a lampada ùn hè micca pulita per un bellu pezzu, hè faciule d'accumulà a polvera in u tubu di a lampada è affetta l'efficienza di output.Per quessa, hè cunsigliatu di pulisce u bulbe almenu ogni 3 mesi.

2. Sustituitu regularmente a vechja lampada.Quandu a vita di lampade incandescent è fluoriscenti righjunghji 80%, u fasciu di output serà ridutta à 85%, perchè deve esse rimpiazzati prima di a fine di a so vita.

3. Aduprà i culori di luce nantu à u tettu è i mura per aumentà a riflessione di luce, migliurà a diffusione di a luce è salvà l'electricità.

Aduprate diverse fonti di luce in diversi spazii

A lampa hà un postu assai impurtante per a famiglia.Ùn sò micca solu furnisce l'illuminazione in u bughju, ma anu ancu a funzione di creà una atmosfera calda, romantica o rilassante in casa.In ogni casu, in a pianificazione di u spaziu di a casa, ùn hè micca prudente di utilizà lampade fluoriscenti di risparmiu d'energia o lampadine incandescenti di cunsumu d'alta putenza (lampadine tradiziunali).

Se i cunsumatori volenu creà un sensu di calma in casa, hè cunsigliatu di mette a parte luminosa in una pusizione più bassa.In un salottu spaziosu, i lampi di stand ponu esse posti in i cantoni per aumentà l'illuminazione di notte.U candelabru pò esse usatu per l'illuminazione nantu à a tavola di cena, è a so altezza ùn deve micca impedisce u pranzu.Occasioni splendide ponu esse decorate cù luci brillanti, cum'è: candelabri di cristallo.Per i salotti, stanze è altri spazii chì cunsuma assai putenza, hè cunsigliatu di utilizà lampi fluoriscenti o di tettu chì cunsuma assai putenza.A fonte di luce usa trè culori primari T8 o tubu T5;lampa incandescente o lampa alogena ordinaria attuale (lampada a pista o lampada incassata) hè adattata per l'illuminazione lucale, aumentendu a dolcezza di a luce calda.


Tempu di post: 19-novembre-2021
Chat in ligna WhatsApp!