U mercatu di l'illuminazione LED in Turchia hè previstu di cuntinuà à cresce in l'anni à vene

Turkiye hè emergente cum'è un attore maiò in u mercatu di l'illuminazione LED, cù i pruduttori di l'illuminazione in Turkiye chì aumentanu a capacità di produzzione è allarganu a gamma di prudutti per risponde à a crescente dumanda di soluzioni d'illuminazione efficienti in energia.

Turchia-LED-mercatu

Sicondu un rapportu recente da u Ministeru Turcu di l'Energia è e Risorse Naturali, Turkiye hà attualmente più di 80 pruduttori di illuminazione LED cù più di 200 facilità di produzzione in tuttu u paese.Queste cumpagnie investenu assai in ricerca è sviluppu per stà davanti à a cumpetizione è portà prudutti innovatori à u mercatu.

Global-LED-Grow-Light-mercatu

U guvernu turcu sustene ancu u sviluppu di l'industria di l'illuminazione LED offrendu diversi incentivi è sussidi à i pruduttori cum'è parte di i so sforzi per migliurà l'efficienza energetica è riduce l'emissioni di gas di serra.

In generale, u mercatu di l'illuminazione LED in Turchia hè previstu di cuntinuà à cresce in l'anni à vene, guidatu da a crescente dumanda da i settori residenziale, cummerciale è industriale è a cuscenza crescente di i benefici di e soluzioni di illuminazione efficienti in energia.


Tempu di Postu: Apr-27-2023
Chat in ligna WhatsApp!