I mezi, u metudu è l'applicazione pratica di l'illuminazione interna

A causa di u sviluppu cuntinuu di novi fonti di luce artificiale, novi materiali è novi lampade è lanterne, i tecnichi di trasfurmazioni artistica chì utilizanu fonti di luce artificiale aumentanu ghjornu per ghjornu, furnisce i mezi è i metudi più culuriti di u disignu di l'ambienti luminosi.

(1) Cuntrastu di luceIlluminazione interna

Ci sò cuntrastu di luminosità di luce, cuntrastu di luce è ombra, cuntrastu di luce è culore, etc.

1. Paraguni di luminosità di luce.Sutta l'illuminazione di luce diretta o luce chjave, un cuntrastu d'alta luminosità uttene una atmosfera luminosa;à u cuntrariu, in u casu di luce diffusa, un cuntrastu di luminosità bassu ottene una atmosfera sorda.

2. Cuntrastu di luce è ombra (cuntrastu di luce è scuru).U cuntrastu di luce è ombra pò sprime a forma di l'ughjettu è pruduce un effettu tridimensionale.L'usu di l'effetti di luce è d'ombra in l'ambiente luminoso pò aumentà l'atmosfera decorativa di l'ambiente, adatta à a psiculugia visuale di e persone, è fà chì e persone si sentenu còmode.

3. Cuntrastu di luce è culore.Aduprà i culori di fonte di luce di diverse sfumature in un spaziu specificu, o lampade incandescenti sò prughjettatu in un spaziu specificu di culore di culore per furmà un cuntrastu di luce in fase di culore per risponde à i bisogni funziunali, o trà u listessu tonalità, a luminosità di cuntrasti di luce , per vede cumplettamente l'effettu di u cuntrastu di luce è culore.

(2) U livellu di luce

Quandu a luce hè illuminata, a superficia cambia da luminosa à scura o da pocu à prufonda, chì mostra u contornu di a luce è furmendu un effettu strattu.Stu effettu hè pruduciutu da a pusizione, a direzzione, l'intensità di a luce interna, è e proprietà è u culore di u materiale di a superficia, è hà u putere espressivu di rendere a luce.

(3) Inflessione di luce

L'inflessione di a luce hè u cuntrollu di l'intensità di a luce.In a parte chì hà bisognu di un forte cuntrastu, a luce diretta o a luce chjave hè aduprata per pruduce un effettu di spotlight, è l'atmosfera hè luminosa è calda, per pudè stimulà a visione di e persone prima, attraendu cusì l'attenzione o l'interessu di a ghjente in questa parte.À u cuntrariu, in occasioni secondarie, a luce diffusa hè aduprata per pruduce una luminosità relativamente bassu, l'atmosfera hè dim è suave, è ùn hè micca particularmente attirata à l'attenzione di e persone.


Tempu di Postu: Mar-03-2022
Chat in ligna WhatsApp!