Riflettori LED per a casa (2)

A basa

Hè necessariu di mantene in mente chì a basa di luci LED è luci incandescenti ùn sò micca sempre l'equivalenti.Per questu mutivu, assicuratevi di scambià lampadine di una basa uguale quandu compra luci LED.

Mentre sta infurmazione pò esse troppu per voi per capiscenu, hè imperativu chì avete familiarizatu cù i dettagli necessarii prima di piglià a vera decisione di compra.Fighjemu alcuni vantaghji specifichi di Riflettori LED in a vostra casa.

Vantaghji di riflettori LED

Comu digià dettu, i lampadini di riflettori LED sò unidirezionali.Per quessa, ponu esse spotlights o floodlights.U primu significa chì a luce pò esse focalizata in forma di un conu finu, mentre chì l'ultimu significa chì a luce pò esse furnita in una manera più diffusa.I lampadini ponu, dunque, esse aduprati in diverse esigenze di illuminazione in a vostra casa.

Inoltre, i lampadini riflettori LED anu una vita più longa.Puderanu esse usatu per più di 30 000 ore chì hè almenu 20 anni.Puderanu resiste à e cundizioni climatichi avversi.Producenu assai menu energia è cusì cunservanu energia.

In più, i riflettori LED sò dimmable.Questu significa chì pudete regulà a quantità di luce à u livellu chì vulete, à u cuntrariu di i lampadini riflettori CFL chì parevanu più scuri à a maiò parte di i cunsumatori perchè ùn sò micca capaci di fucalizza a luce in una manera più intensa.

In vista di ciò chì sopra, hè indiscutibile chì i riflettori LED sò a megliu scelta per l'usu di a casa.Producenu assai luce, usanu menu energia è sò assai durable.Ancu s'ellu sò caru, valenu a pena e muniti chì spende nantu à elli.


Tempu di Postu: Apr-28-2021
Chat in ligna WhatsApp!