Vinti reguli per u disignu di l'illuminazione architettonica

1. Inilluminazione architetturale, L'illuminazione artificiale hè impurtante cum'è a luce di u ghjornu o a luce naturale.
2. U ghjornu di u ghjornu pò esse supplementatu da l'illuminazione artificiale.L'illuminazione artificiale ùn pò micca solu cumplementà a mancanza di luce di u ghjornu, ma ancu crea un ambiente chì hè completamente sfarente da l'effettu di a luce di u ghjornu.
3. Sceglie a fonte di luce raghjone secondu i bisogni di a qualità di l'illuminazione.Lampade fluorescenti compatte è fonti di luce di scarica di gas di alta intensità sò aduprate in occasioni chì enfatizzanu a cunservazione di l'energia è riduce u mantenimentu.I lampi alogeni di tungstenu sò usati in i lochi cù esigenze elevate per a luminosità, u culore, a qualità è u rendiment di dimming.
4. Trasformatori elettronichi è ballasts elettronichi aumentanu a vita di a surgente luminosa è riduce u cunsumu d'energia.Illuminazione architettonica LED
5. Ogni illuminazione deve avè un certu pianu di mantenimentu, cum'è a sustituzione regulare, l'eliminazione o a pulizia di l'illuminazione.
6. A funzione di l'equipaggiu di illuminazione hè equivalente à e porte è i finestri.Hè una parte integrante di l'edifiziu chì ùn pò esse ignoratu, piuttostu cà una certa dicurazione di u disignu interiore.
7. Un fattore impurtante in ghjudicà a qualità di una luminaria hè a cumminazione di a so funziunalità, u massimu cunfortu visuale chì pò ottene, è a so megliu efficienza di illuminazione.
8. Cum'è un ditagliu in a struttura di l'edifiziu, l'illuminazione d'alta qualità deve esse sceltu assai cura.
9. Quandu s'arrangenu l'apparecchi di illuminazione, i bisogni di u disignu funziunale è architettonicu deve esse cunsideratu.
10. L'illuminazione di u ghjornu è u disignu di l'illuminazione hè una parte impurtante di cuncepimentu architettonicu.
11. U filamentu di l'illuminazione di diversi spazii funziunali deve esse cunsideratu.
12. Quandu u disignu di e cundizioni di illuminazione di un ambiente di travagliu, u megliu cunfortu visuale deve esse cunsideratu.
13. A percepzione di luminosità di l'ambiente pò esse ottenuta da l'illuminazione di a facciata o l'illuminazione indiretta di u tettu.
14. L'illuminazione d'accentu pò suscitarà l'interessu di e persone in un certu puntu è aiutanu a ghjente à sente u piacè purtatu da l'ambiente in un spaziu specificu.
15. Per riduce u cunsumu d'energia, l'illuminazione naturale in a zona di travagliu deve esse cumminata cù l'illuminazione artificiale.
16. Determinà u livellu di illuminazione currispundente secondu l'ambienti di travagliu differenti, è cunsiderà l'effettu di u risparmiu d'energia mentre assicurendu a qualità di l'illuminazione.luce LED
17. Per creà diverse atmosfere è i migliori effetti di illuminazione, l'usu di sistemi di cuntrollu di l'illuminazione deve esse cunsideratu quandu u disignu di l'illuminazione.
18. Ancu in u disignu di l'illuminazione interna, l'effetti di l'illuminazione esterna di a notte deve ancu esse cunsideratu.
19. A struttura di designu di un edifiziu pò esse megliu incarnata da un disignu di illuminazione eccellente.
20. L'equipaggiu di illuminazione è l'effetti di illuminazione ùn sò micca solu una parte impurtante di u disignu architettonicu, ma ancu un mezzu di furmà l'imaghjini.


Tempu di post: 17-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!