Dieci vantaghji di lampade LED

1: Lampade ecologiche
I lampi fluoriscenti tradiziunali cuntenenu una grande quantità di vapore di mercuriu, è se rottu, u vapore di mercuriu pò volatilizà in l'atmosfera.Tuttavia, lampade LED ùn aduprà mercuriu, è i prudutti LED ùn hannu piombo, chì prutege l 'ambienti.
2 : Meno frebba
I lampi tradiziunali pruduceranu assai energia termale, mentre chì i lampi LED cunvertisce tutta l'energia elettrica in energia luminosa, chì ùn pruvucarà micca perdite di energia.
3: Nisun rumore
I lampi LED ùn pruduceranu micca u rumore, chì hè una bona scelta per l'occasioni chì utilizanu l'equipaggiu elettronicu di precisione.
4: Prutezzione di l'ochji
I lampi fluoriscenti tradiziunali utilizanu corrente alternante, cusì pruducenu 100-120 strobes per seconda.A lampa LED usa un currente LED constante per cunvertisce direttamente l'energia AC in DC, riducendu in modu efficace a decadenza di a luce LED, l'avviamentu veloce, senza sfarfallio è a prutezzione di l'ochji.
5: Nisun prublema di mosquito
U tubu LED ùn genera micca radiazioni cum'è a luce ultravioletta è a luce infrarossa, ùn cuntene sustanzi nocivi cum'è u mercuriu, è genera menu calore.Per quessa, à u cuntrariu di i lampi tradiziunali, ùn ci sò micca assai mosquitoes intornu à u lampu.
6: Tensione regulabile
A lampa fluorescente tradiziunale hè illuminata da l'alta tensione liberata da u rectificatore, è ùn pò micca esse illuminata quandu a tensione diminuite.Tuttavia, i lampi LED ponu accende in una certa gamma di tensione.
7: risparmiu di energia è longa vita
U cunsumu di energia di u tubu LED hè menu di quellu di a lampa fluorescente tradiziunale, è a vita hè 10 volte quella di a lampa fluoriscente tradiziunale, chì hè basicamente uguale à a lampa fluorescente tradiziunale.A durata normale hè più di 30 000 ore, è u risparmiu di energia hè finu à u 70%.Pò esse usatu per un bellu pezzu senza rimpiazzà., Reduce i costi di u travagliu, più adattatu per l'occasioni difficili di rimpiazzà.
8: Firma è affidabile
U corpu di lampa LED stessu usa epossidica invece di vetru tradiziunale, chì hè più robustu è affidabile.Ancu s'ellu hè culpitu in u pianu, u LED ùn serà micca facilmente danatu è pò esse usatu in modu sicuru.
9: bona versatilità
A forma di u tubu LED hè listessa cum'è quella di a lampada fluorescente tradiziunale, chì pò rimpiazzà i lampi tradiziunali.
10: Culori ricchi
Sfruttate pienamente i vantaghji di i culori ricchi di LED per fà lampade di diversi culori luminosi.


Tempu di post: Feb-14-2020
Chat in ligna WhatsApp!