Sefulu tulaga lelei o moli LED

1: Lamepa faauo si'osi'omaga
O lamepa felafolafoa'i masani o lo'o i ai le tele o le ausa o le mercury, ma afai e gau, e mafai ona fa'afefe le ausa o le mercury i le ea.Ae ui i lea, o moli LED e le faʻaaogaina le mercury, ma o oloa LED e leai ni taʻitaʻi, e puipuia ai le siosiomaga.
2: Faʻaitiitia le fiva
O lamepa masani e maua ai le tele o le malosi o le vevela, a'o moli LED e liua uma le eletise i le malosi malamalama, lea o le a le afaina ai le malosi.
3: Leai se pisa
O lamepa LED e le maua ai le pisapisao, o se filifiliga lelei mo taimi e faʻaogaina ai masini eletise saʻo.
4: Puipui mata
O lamepa fa'aleaganu'u masani e fa'aogaina ai le taimi nei, o lea latou te maua ai le 100-120 strobes i le sekone.O le moli o le LED e faʻaaogaina ai le LED i le taimi nei e faʻaliliu saʻo ai le mana AC i le mana DC, faʻaitiitia lelei le pala o le moli, vave amata, leai se emo, ma le puipuiga o mata.
5: Leai ni faafitauli namu
O le fa'alava LED e le fa'atupuina fa'avevela e pei o le moli ultraviolet ma le moli infrared, e le o iai ni mea leaga e pei o le mercury, ma fa'aitiitia ai le vevela.O le mea lea, e le pei o lamepa masani, e le tele namu o loʻo siomia ai le moli.
6: Voltage fetuutuunai
E fa'amumu le moli fa'amalama fa'amalama i le voluma maualuga na tu'uina mai e le fa'asa'o, ma e le mafai ona fa'amumu pe a fa'aitiitia le voli.Ae ui i lea, o lamepa LED e mafai ona susulu i totonu o se vaega o le voltage.
7: Faasaoina o le mana ma le ola umi
O le faʻaaogaina o le eletise o le faʻauʻu LED e itiiti ifo nai lo le moli faʻamalama masani, ma o le ola e 10 taimi nai lo le moli faʻamalama masani, lea e tutusa lava ma le moli moli masani.Ole umi masani e sili atu i le 30,000 itula, ma le faʻaolaina o le eletise e oʻo atu ile 70%.E mafai ona faʻaaogaina mo se taimi umi e aunoa ma se sui., Faʻaitiʻitia tau o tagata faigaluega, sili atu ona fetaui mo faigata e sui ai taimi.
8: Malosi ma faatuatuaina
O le tino moli LED lava ia e faʻaaogaina le epoxy nai lo tioata masani, lea e sili atu le malosi ma faʻatuatuaina.Tusa lava pe lavea i luga o le fola, o le LED o le a le faigofie ona faaleagaina ma mafai ona faʻaoga saogalemu.
9: versatility lelei
O foliga o le faʻauʻu LED e tutusa ma le moli faʻamalama masani, lea e mafai ona suitulaga i lamepa masani.
10: lanu lanu
Fa'aoga atoatoa le lelei o lanu lanu a le LED e fai ai lamepa o lanu susulu eseese.


Taimi meli: Feb-14-2020
WhatsApp Online Chat!