L'ufficiali applaughjenu l'aiutu à u prughjettu di l'illuminazione in a capitale laosiana

U 26 di marzu, l'ambasciadore cinese in Laos Jiang Zaidong è u sindaco di Vientiane Sing Lawang Kupati Thun anu assistitu à a ceremonia di taglio di nastri di u prughjettu di l'illuminazione assistita da Chinese, chì si trova in Patuxay, Vientiane, Laos.In u 2021, i funzionari di a Cina è di u Laos anu parlatu assai di u sistema di illuminazione ausiliaria cinese di novu custruitu in u centru di a capitale laosiana, chjamendu un simbulu di l'amicizia trà i dui paesi.
Xinhua News Agency, Vienna, March 28 (Xinhua News Agency) L'ufficiali cinesi è laosiani anu elogiatu assai u sistema di illuminazione ausiliaria cinese di novu custruitu in u centru di a capitale laosiana, chjamendu un simbulu di amicizia trà i dui paesi.
In a cerimonia di consegna di u prugettu tenuta in Patuxay Monument Park quì u venneri sera, l'ambasciadore cinese in Laos Jiang Zaidong hà dettu chì u prugettu riflette vivamente i sforzi fatti da i dui paesi per risponde à i bisogni di e persone per una vita megliu.
U prughjettu di u sistema di illuminazione include l'aghjurnà e fontane di u parcu, i sistemi di illuminazione è audio, rinnuvà i sistemi di illuminazione di e sette strade principali in u centru di a cità di Vientiane, è stabilisce centri di cuntrollu è sistemi di videovigilanza.
U sindaco di Vientiane, Sinlavong Khoutphaythoune, hà assistitu à a cerimonia di premiazione.Hè ancu cummissariu puliticu di u Cumitatu Centrale di u Partitu Rivuluzionariu Populare Lao.Atsaphangthong Siphandone, u vicepresidentu di a cità di Vientiane, hè ancu membru di u Cumitatu Centrale LPRP.
Atsaphangthong da Laos hà spressu a so gratitùdine à u guvernu cinese per a so preziosa assistenza à a capitale laosiana, è elogia a cuntribuzione di e cumpagnie chinesi à u sviluppu di a cità.
Ellu disse chì e cumpagnie chinesi anu ripresu attivamente a custruzzione durante l'epidemie di COVID-19 è cumpletu i travaglii di ingegneria à tempu è cun alta qualità.Osservazioni cuncludenti


Tempu di Postu: Mar-29-2021
Chat in ligna WhatsApp!