Cumu distinguishà i vantaghji è i disadvantages di lampade LED

A cumpetizione viciosa in a lotta di u prezzu di u mercatu LED, u listinu di un gran numaru di prudutti senza qualificazione hà violatu u veru valore di u risparmiu d'energia LED, a longa vita, a prutezzione di l'ambiente, ecc. parte da i seguenti aspetti:
1. Fighjate à u "fattore di putenza di a lampada" generale: u fattore di putenza bassu indica chì a putenza di guida è u disignu di u circuitu utilizatu ùn sò micca boni, chì riduceranu assai a vita di serviziu di a lampada.U fattore di putenza hè bassu, è a vita di a lampada utilizendu ùn importa micca quantu e perle di lampada ùn saranu micca.
2. Fighjate à i "condizioni dissipation calori di lampade-materiali, struttura": The dissipation calori di lampade LED hè dinù assai impurtante.I lampade cù u listessu fattore di putenza è a listessa qualità perle di lampada, se e cundizioni di dissipazione di u calore ùn sò micca boni, i perle di lampade travaglianu à alta temperatura, a decadenza di luce serà assai Large, a vita di a lampada serà ridutta.
3. Fighjate à "Lamp Bead Quality": A qualità di i perle di lampada dipende da a qualità di chip è tecnulugia di imballaggio.
4. Fighjate à a putenza di guida utilizata da a lampada.A vita di serviziu di l'alimentazione hè assai più corta di quella di l'altri parti di a lampada.A vita di l'alimentazione influenza a vita generale di a lampada.A vita teorica di e perle di lampada hè da 50.000 à 100.000 ore.A vita hè da 0,2 à 30 000 ore.U disignu è a selezzione di materiale di l'alimentazione determinanu a vita di serviziu di l'alimentazione.
5. Fighjate à l'effettu di l'illuminazione: u listessu putere di lampadina, u più altu l'effettu di u lume, u più altu u splendore, a listessa luminosità di l'illuminazione, u più chjucu u cunsumu di energia, u più risparmiu d'energia.
6. Fighjate à l'efficienza di l'alimentazione.A più alta l'efficienza di l'alimentazione, u megliu, u più altu, significa chì u più chjucu u cunsumu di energia di l'alimentu stessu, più grande hè a putenza di output.
7. Hè cumpletu i normi di sicurità?
8. Si dipende s'ellu u travagliu hè bè.
Una lampa LED di bona qualità, in più di l'aspetti principali citati sopra, hà ancu diverse esigenze tecniche secondu l'ambienti di l'usu differenti, cum'è l'umidità, a polvera, a prutezzione magnetica è i fulmini.


Tempu di pubblicazione: 12-Jan-2020
Chat in ligna WhatsApp!