Disegnu di l'illuminazione LED di u paisaghju di l'edifici

A considerazione generale di u disignu di l'illuminazione LED di u paisaghju di l'edifiziu hà i seguenti punti per esse cunfirmati prima:

1 .Direzzione di vede

L'edifiziu pò esse visibile da diverse direzzione è anguli, ma prima di cuncepimentu, duvemu prima decide nantu à una direzzione specifica cum'è a direzzione principale di vista.

2 .Distanza

Possibile distanza di vista per a persona media.A distanza affettarà a chiarezza di l'osservazione di a ghjente di l'aspettu di a facciata, è ancu influenza a decisione di u livellu di l'illuminazione.

3 .Ambiente circundante è fondu

A luminosità di l'ambienti circundante è di u fondu affettaranu l'illuminanza necessaria da u sughjettu.Se a periferia hè assai scura, un pocu lume hè necessariu per illuminà u sughjettu;se a periferia hè assai luminosa, a luce deve esse rinfurzata per mette in risaltu u sughjettu.

U disignu di l'illuminazione LED di u paisaghju di l'edifiziu pò esse divisu in i seguenti passi:

4 .Decide l'effettu di illuminazione desideratu

L'edifiziu pò avè diversi effetti di illuminazione per via di a so propria apparenza, o hè più uniforme, o i cambiamenti di luce è scuru sò più forti;pò ancu esse una spressione più piatta o una spressione più vivace, secondu e proprietà di u bastimentu stessu Per decide.

5 .Sceglite una fonte di luce adattata

L'scelta di a fonte di luce deve cunsiderà fatturi cum'è u culore di luce, a resa di u culore, l'efficienza, a vita è altri fattori.U culore chjaru hà una relazione equivalente cù u culore di u materiale di u muru esternu di l'edificiu.In generale, u mattone d'oru è a petra marrone gialla sò più adattati per esse irradiati cù una luce di culore caldu, è a fonte di luce hè una lampada di sodiu d'alta pressione o una lampada alogena.

6 .Decide l'illuminazione necessaria

L'illuminazione necessaria dipende principalmente da a luminosità di l'ambienti circundante è l'ombra di u culore di u materiale di u muru esternu di l'edificiu.U valore di illuminamentu cunsigliatu hè per a facciata principale.In generale, l'illuminazione di a facciata secundaria hè a mità di a facciata principale, è l'aspettu tridimensionale di l'edifiziu pò esse spressione da a diffarenza di a luce è l'ombra di e duie facciate.

7. Sceglie u lampu apprupriatu

In generale, l'angolo di distribuzione di u fasciu di luce di u tipu quadru hè più grande;l'angolo di a lampa di tippu tonda hè più chjucu;l'effettu di a lampa di tippu largu angulu hè più uniforme, ma ùn hè micca adattatu per a prughjezzione di longa distanza;, Ma l'uniformità hè povira quandu s'utilice à distanza vicinu.


Tempu di Postu: Mar-02-2020
Chat in ligna WhatsApp!