Solu una luce di tettu ùn hè micca abbastanza per a stanza

Un terzu di a vita di una persona dorme, è duvemu stà in a stanza più longu di questu.Per un spaziu cusì impurtante, avemu bisognu di decorate u più caldu pussibule è fà u megliu spaziu per rilassate è divertevi.

In più di u layout di basa, u più impurtante per a stanza hè l'atmosfera di illuminazione.Ùn aduprate micca solu una lampada di tettu di fonte di luce fredda per illuminà l'audienza innocente.A notte deve esse cum'è una notte.

Suggerimenti per l'illuminazione di a camera:

a.À propositu di luci di tettu

1. Se a vostra altezza di u pianu hè bassu, ùn sceglite micca un candelabru.Se ti piace veramente, pudete sceglie biancu o slender, cù un sensu debbule di voluminu, perchè ùn vi sentite micca depressu.

2. Pudete rinunzià a luce principale, basta chì u vostru illuminazione lucale hè in u locu.In questu modu, certi pirsuni ponu dumandà, s'ellu ùn ci hè micca luce principale, ùn pudemu micca vede a robba in l'armadiu.In fatti, pudete installà una luce in l'armadiu, chì hè più còmuda d'utilizà.

3. A superficia di a cima pò esse furnita cù luci di striscia LED o downlights.

b.À propositu di lumi di u lettu

U lettuce ùn deve micca aduprà una lampa di scrivania, pudete aduprà una lampada di pavimentu o di u muru, cusì chì a vostra tavula hè liberata, soprattuttu per i picculi appartamenti, chì risparmia u spaziu.

c.À propositu di luci lucali

In fatti, pudete esse bè à utilizà lampade di tavulinu, lampade di muru è lampade di pavimentu.luce led di stanza

 

Eccu una selezzione di diversi usi di l'illuminazione di a camera:

1. Lampada da parete * 2+talampada ble

2. Lampadari + lampadina di u lettu*2

U chandelier relativamente pianu ùn porta micca troppu depressione, è pò esse usatu se l'altitudine di u pianu ùn hè micca assai altu.

3. Chandelier + lampadina di u lettu + spotlight di tettu + lampade di tavulinu in i dui lati di u lettu

Luci di striscia LED ponu illuminate simultaneamente u display di lampade murale è u lettuce, è e duie lampade di tavulinu ponu fà chì e persone di i dui lati ùn si influenzanu micca.


Tempu di post: 12-novembre-2021
Chat in ligna WhatsApp!